• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

ابتلای سومین عضو کادرفنی تیم ملی به کرونا/ میرزاپور دعوت شد

  • 09 شهریور 1400 - 2:41
ابتلای سومین عضو کادرفنی تیم ملی به کرونا/ میرزاپور دعوت شد

به گزارش ایسنا، مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال ایران درباره وضعیت اردوی اخیر تیم ملی و ابتلای اسکوچیچ و هاشمیان به ویروس کرونا گفت: قبل از شروع مینی کمپ تیم ملی، شوک بزرگی به ما وارد شد و اسکوچیچ و هاشمیان به علت ابتلا به کرونا راهی قرنطینه شدند. در آخرین روز مینی کمپ هم آقای ملادن زگانیر، مربی دروازه‌بان‌ها به ویروس کرونا مبتلا و قرنطینه شد و اجازه حضور در تمرینات را نداشت.

وی درباره ورود لژیونرها به اردوی تیم ملی نیز اظهار کرد: امروز هم لژیونرها به تیم ملی ملحق شدند و از آن‌ها تست گرفته شد و حتی برای صرف غذاها هم از اتاق‌های خود خارج نشدند. خدا را شکر تست همه بازیکنان، تدارکات، پزشکی و سایرین منفی بود و توانستیم امروزی تمرینی را با حضور لژیونرها برگزار کنیم.

سرپرست تیم ملی همچنین اضافه کرد: به دلیل ابتلای آقای ملادن زگانیر، با نظر آقای اسکوچیچ و مشورت‌هایی که با فدراسیون فوتبال داشتیم، آقای ابراهیم‌ میرزاپور به ما اضافه شدند و قبول کردند با دروازه‌بان‌ها کار کنند. آقای ماریو تات وظیفه تمرین دادن به بازیکنان را بر عهده داشتند.

وی درباره احتمال حضور اسکوچیچ و هاشمیان در دیدار با سوریه گفت: چیزی که خودم حساب کردم، تا امروز،  ۱۳ روز از ابتلای این عزیزان می گذرد و امیدوارم اگر تست آن‌ها منفی شد، بتوانند تیم ملی را مقابل سوریه هدایت کنند.

خورشیدی درباره اینکه کدام یک از لژیونرها به تیم ملی ملحق نشده‌اند گفت: سردار آزمون به علت غیبت مقابل سوریه، یک روز دیرتر می‌رسد. کریم انصاری فرد و سعید عزت‌اللهی امشب و صادق محرمی بامداد امروز می‌رسند و ان‌شاء الله فردا بعد از ظهر همه بازیکنان در تمرین تیم ملی حضور داشته باشند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=3961

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.