• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

آماده بازی مقابل پیکان هستیم/ تیم‌های شهرستانی متضرر می‌شوند

  • 27 مهر 1400 - 9:36
آماده بازی مقابل پیکان هستیم/ تیم‌های شهرستانی متضرر می‌شوند

ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال سایپا در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره وضعیت و شرایط تیمش در آستانه آغاز به کار رقابت‌های لیگ برتر گفت: حدود دو ماه و نیم است که تمریناتمان را برپا کرده‌ایم. بازیکنان باانگیزه و خوب تمرین می‌کنند و میل به پیشرفت دارند، همین کار را برایمان راحت‌تر کرده است.

وی افزود: در این مدت حدود ۱۱ بازی تدارکاتی برگزار کردیم که با برد و باخت همراه بوده است و نکته مهم برایمان شناسایی روانی و تاکتیکی بازیکنان بود تا کادر فنی به ارزیابی خوبی از تیم دست یابد. در حال حاضر شرایط خوبی داریم و از نظر انگیزشی تیم آماده بازی مقابل تیم پیکان است.

سرمربی تیم والیبال سایپا تأکید کرد: پیکان در یارگیری عملکرد بهتری از سایپا داشته است. با حضور اکبری، بازیکنان خوبی جذب این تیم شدند. امیدوارم بتوانیم عملکرد قابل قبولی مقابل پیکان داشته باشیم.

شهنازی در پاسخ به این سوال که طبق تصمیم سازمان لیگ، بازی فینال به صورت تک بازی برگزار خواهد شد، ارزیابی شما چیست؟ اظهار داشت: از نظر تیم سایپا که تیم تهرانی است و تماشاگری نداریم، مشکل خاصی برایمان پیش نمی‌آید و نیز تیم ما برای قهرمانی بسته نشده است اما باید تیم‌های شهرستانی در نظرگرفته شوند. آنها هزینه‌هایی انجام داده‌اند و تمایل دارند تماشاگرانشان شاهد جشن قهرمانی باشند.

وی تصریح کرد: هنوز مشخص نیست در صورت تک بازی بودن فینال بحث میزبان یا میهمان چگونه خواهد بود. باید شرایط به طور شفاف اعلام شود تا براساس آن دیدگاه‌ها مشخص شود.

سرمربی تیم والیبال سایپا اظهار داشت: قطعاً تیم‌های شهرستانی از این موضوع متضرر خواهند شد. آنها سرمایه گذاری‌هایی انجام دادند و در صورت برگزاری فینال دو از سه، تیم‌ها بهتر دیده می شوند. پخش تلویزیونی وجود دارد و سرمایه گذاران متضرر نخواهند شد. باید به تمام این موضوعات دقت شود. نباید به این راحتی تصمیماتی ارائه شود که فینال تک بازی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سی و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال از روز یکشنبه، آغاز به کار خواهد کرد. تیم والیبال سایپا در بازی نخست مقابل تیم پیکان دیدار خواهد داشت.

برنامه هفته نخست لیگ برتر والیبال
یکشنبه دوم آبان‌ماه – ساعت ۱۶

فولاد سیرجان ایرانیان – آذرباتری ارومیه
شهرداری ارومیه – راه‌یاب ملل مریوان
فولاد مبارکه سپاهان – مس رفسنجان
لبنیات هراز آمل – پاس گرگان
سایپا تهران – پیکان تهران
شهرداری ورامین – هورسان رامسر
شهداب یزد – شهرداری گنبد

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=9105

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.