• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

آغاز مسابقات تیروکمان قهرمانی جهان در غیاب نمایندگان ایران

  • 29 شهریور 1400 - 14:53
آغاز مسابقات تیروکمان قهرمانی جهان در غیاب نمایندگان ایران

به گزارش مهر، آمریکا میزبان دوره جدید مسابقات تیروکمان قهرمانی جهان است که از امروز در هر دو بخش ریکرو و کامپوند آغاز می شود اما برخلاف دوره پیشین این رقابت ها که به میزبانی هلند برگزار شد، کمانداران کشورمان در رقابت های امسال حضور ندارند.

البته زهرا نعمتی تنها کمانداری بود که فدراسیون تیروکمان اقدامات لازم برای اعزام وی به مسابقات قهرمانی جهان را انجام داد. اتفاقا ویزای نعمتی برای سفر به آمریکا صادر شد اما در نهایت اعزام وی هم به نتیجه نرسید.

قرار بود نعمتی همراه با غلامرضا شعبانی بهار و امید نجاری رئیس فدراسیون و مدیر تیم های ملی تیروکمان عازم آمریکا شود تا پیش از مسابقات قهرمانی جهان در پنجاه و چهارمین کنگره جهانی تیروکمان و انتخابات این رشته هم شرکت داشته باشند اما از آنجا که ویزای سفر شعبانی بهار و نجاری صادر نشد، سفر نعمتی هم منتفی شد.

بدین ترتیب اجلاس فدراسیون جهانی تیروکمان در غیاب نمایندگان ایران برگزار شد و مسابقات جهانی این رشته بدون حضور کمانداری از کشورمان پیگیری خواهد شد. البته که با وجود این شرایط در انتخابات اخیر زهرا نعمتی عضویت در کمیته پارا آرچری فدراسیون جهانی را به خود اختصاص داد.

ثبت نام تنها یک نماینده از ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در راستای نگاه کیفی گرایی است که فدراسیون تیروکمان تصمیم دارد بر مبنای آن اعزام های خود را انجام دهد. در همین راستا قرار است تیم ملی کامپوند با سه ورزشکار در هر بخش مردان و بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا (بنگلادش) شرکت کند.

در مورد اعزام کماندارن ریکرو به این رقابت ها هنوز تصمیم قطعی اتخاذ نشده اما در صورت نهایی شدن اعزام، حداکثر یک کماندار ریکرو در هر بخش مردان و بانوان در ترکیب تیم اعزامی قرار می گیرند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=6243

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.