• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

آغاز به کار رئیس جدید کمیته ملی پارالمپیک

  • 27 آذر 1401 - 12:17
آغاز به کار رئیس جدید کمیته ملی پارالمپیک

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک سه شنبه هفته گذشته (۲۲ آذرماه) برگزار شد که طی آن غفور کارگری با رای موافق اعضای مجمع به عنوان رئیس جدید این مجمع انتخاب شد.
وی روز گذشته با حضور در ساختمان کمیته ملی پارالمپیک و بازدید از بخش های مختلف به صورت رسمی دوره مدیریتش در پارالمپیک را آغاز کرد. در همین راستا قرار است فردا دوشنبه هم نشستی عمومی هم با حضور تمام پرسنل کمیته ملی پارالمپیک برگزار شود تا احتمالا خط مشی و برنامه های عمده رئیس جدید و تیم همراهش تشریح شود.
نخستین نشست ستاد اجرایی بازی های پاراآسیایی با حضور اعضای هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید کمیته ملی پارالمپیک هم فردا برگزار خواهد شد و بدین ترتیب فعالیت رسمی آنها هم استارت خواهد خورد.
انتخابات اخیر کمیته ملی پارالمپیک در شرایطی برگزار شد که طی دو دهه گذشته محمود خسروی وفا متصدی این کمیته بود.
در مجمع انتخاباتی ۲۲ آذرماه کمیته ملی المپیک سید محمد پولادگر و مریم کاظمی پور به عنوان نواب رئیس این کمیته انتخاب شدند ضمن اینکه نعیمه نعیمی و امیر ماندگار فرد هم به ترتیب خزانه دار و بازرس شدند. همچنین علی کشفیا، سید شروین اسبقیان، محمدرضا مظلومی، مژگان نصیری، هادی رضایی و رقیه الله کرم به عنوان اعضای هیات اجرایی صاحب رای لازم شدند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=35822

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.