• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

آسایش و امنیت امروز را مدیون شهدا و رزمندگان هستیم

  • 01 مهر 1400 - 13:39
آسایش و امنیت امروز را مدیون شهدا و رزمندگان هستیم

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام روشندل رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی در آیین تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی شهید ستاری، گفت: با توجه به اهمیت بسیار بالای مأموریت این گروه پدافند هوایی، اگر عقیدتی سیاسی هم که وظیفه‌اش را که جلب و سوق دادن دل‌ها به سوی خداوند است را به درستی انجام دهد، ضمن انجام مأموریت خود توانسته کمک شایانی به انجام هدف نهایی مجموعه پدافند هوایی که حفاظت و صیانت از حریم هوایی کشور ایران است کند.

در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام مرادی قدردانی و حجت‌الاسلام عباس سروش به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی گروه پدافند شهید ستاری معرفی شد.

همچنین حجت‌الاسلام روشن‍دل با حضور در مرکز آموزش سمنان در مراسم مشابه‍ی در آیین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی این مرکز آموزش با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: همه آسایش و امنیتی که امروز داریم را مدیون از خودگذشتگی و ایثار شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی با اشاره به نقش اصلی عقیدتی سیاسی در یگان‌های ارتش و دلیل اصلی تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی در سال ۵۸ به فرمان امام خمینی(ره) گفت: عقیدتی سیاسی‌ها مأموریت رشد و گسترش فرهنگ و ارزش‌های اسلامی در ارتش بر اساس معیارها و ضوابط اسلامی و تدابیر و رهنمودها و دستورالعمل‌های فرمانده معظم کل قوا را بر عهده دارند. روحانیون در دفاع مقدس حضور پررنگی داشتند بطوریکه نزدیک به چهار هزار نفر شهید طلبه تقدیم انقلاب شد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ضمن قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام جبرائیلی رئیس سابق عقیدتی سیاسی مرکز آموزش سمنان، حجت‌الاسلام میثم کریمی را به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی مرکز آموزش و میدان تیر شهدای وظیفه سمنان معرفی کرد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=6582

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.