• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

آرزوی موفقیت وزیر ورزش برای اسکی ایران/ پرچمداری صید و احمدی

  • 04 بهمن 1400 - 23:55
آرزوی موفقیت وزیر ورزش برای اسکی ایران/ پرچمداری صید و احمدی

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم بدرقه از کاروان اعزامی به المپیک زمستانی پکن و تقدیر از پیشکسوتان المپیک اسکی کشور ظهر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان، دبیر کل کمیته ملی المپیک و دیگر مسئولان ورزشی کشور در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

حمید سجادی که در مراسم بدرقه کاروان اعزامی ایران به بازی‌های المپیک زمستانی شرکت کرد اظهار داشت: از سفیر چین تشکر می‌کنم. ما در آغاز فعالیت های ۲۵ ساله دو کشور هستیم. خوشبختانه سفیر چین در همه برنامه های مرتبط با المپیک زمستانی حضور دارد و این یک درس بزرگ است.

وزیر ورزش ادامه داد: امیدوارم کرونا در سال جدید چینی که از چند روز دیگر آغاز می‌شود، کنترل شده یا به پایان برسد. درست است که فقط سه ورزشکار اعزام می‌شود، ولی خانواده اسکی امروز دور هم جمع شده اند تا این ورزشکاران را که نمایندگان شایسته ای خواهند بود، بدرقه کنند. برای این ورزشکاران بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

«چنگ هوا» سفیر چین نیز که در مراسم بدرقه کاروان اعزامی به المپیک زمستانی حضور داشت گفت: المپیک زمستانی از 11 روز دیگر آغاز می‌شود و خوشحالم که ورزشکاران ایران به زادگاه من خواهند رفت.

وی افزود: میزبانی موفقیت آمیز المپیک زمستانی، تعهد چین به جامعه جهانی است و رییس جمهور چین هم بر این موضوع تاکید دارد. شاید برای همه ورزشکاران مهم‌ترین مسئله این است که با خیال راحت در مسابقات شرکت کنند. پروتکل‌های بهداشتی به طور دقیق اجرا خواهد شد تا المپیک زمستانی به یک رویداد ایمن و سلامت و دارای امنیت تبدیل شود. آرزو می‌کنم ورزشکاران ایران بهترین عملکرد را داشته باشند وار حضور در بازی‌های المپیک زمستانی لذت ببرند.

در این مراسم از لباس کاروان اعزامی ایران به این بازی ها رونمایی شد.

همچنین عاطفه احمدی و سید ستار صید به عنوان پرچمداران کاروان ایران در مراسم رژه این بازی ها معرفی شدند.

کاروان ایران با سه اسکی باز عاطفه احمدی و حسین ساوه شمشکی (اسکی آلپاین) و سید ستار صید (اسکی صحرانوردی) به بازی های المپیک زمستانی اعزام خواهد شد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=15290

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.