• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

آخرین وضعیت صدور ویزای آزادکاران برای سفر به آمریکا

  • 23 آبان 1401 - 12:57
آخرین وضعیت صدور ویزای آزادکاران برای سفر به آمریکا

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای جام‌جهانی کشتی آزاد طی روزهای ۱۹ و ۲۰ آذر ماه در آمریکا برگزار می‌شود و این در حالیست که تیم ایران همچنان در فراز و نشیب دریافت ویزای اعزام به این کشور است.
طبق آخرین وضعیت اعلام شده از روند اعزام تیم ملی کشتی آزاد کشورمان به جام جهانی آمریکا، گویا وقت سفارت بعد از مدتها تعلل از سوی کشور میزبان برای آزادکاران ایران صادر شده و گروهی از ملی پوشان کشورمان باید اواخر هفته جاری برای دریافت ویزا راهی دوبی شوند.
البته دلیل اصلی تقسیم ملی پوشان به دو گروه برای سفر به دوبی و دریافت ویزای آمریکا، برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد در روز جمعه عنوان شده و طبیعتاً برخی از ملی پوشان به دلیل حضور در تیم‌های باشگاهی خود با کمی تأخیر راهی دوبی می‌شوند.
بدین ترتیب بعد از اعزام گروه اول از آزادکاران جهت دریافت ویزا، گروه بعدی نیز با هماهنگی‌های انجام شده با کمی تأخیر راهی دوبی خواهند شد.
این در حالیست که فدراسیون کشتی چندی پیش صراحتاً اعلام کرد اگر ویزای حتی یک نفر از ترکیب تیم اعزامی ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا از سوی میزبان صادر نشود، اعزام تیم ملی کشتی آزاد ایران بطور کلی لغو خواهد شد.
البته کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد هنوز ترکیب اصلی تیم اعزامی به جام جهانی را اعلام نکرده ولی طبق اظهارات اخیر برخی از اعضای کادر فنی، ملی پوشان جوان در اولویت حضور در این میدان بین المللی هستند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33742

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.