• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

آخرین وضعیت درمانی مدیر فنی تیم هندبال بانوان در اردن

  • 10 مهر 1400 - 16:11
آخرین وضعیت درمانی مدیر فنی تیم هندبال بانوان در اردن

به گزارش خبرگزاری مهر، هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا در بخش بانوان در حالی هفته پیش با عنوان چهارمی تیم ایران به پایان رسید که هندبالیست‌ها در چهار بازی آخر خود کادر فنی را به دلیل ابتلاء به کرونا همراه نداشتند. در این بین عزت رزمگر مدیر فنی تیم ۱۸ روز است که در بیمارستان اردن بستری است و چند روزی است به دلیل نوسان اکسیژن به آی سی یو منتقل شده است.

عزت الله رزمگر، مدیر فنی تیم ملی هندبال بانوان که در جریان مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا به ویروس کرونا مبتلا شد و حدود ۱۸ روز است در یکی از بیمارستان‌های اردن بستری است، گفت: در حال حاضر حالم خوب است اما همچنان در آی‌سی‌یو بستری هستم تا روند درمان و پروتکل‌های بیمارستان پایان یابد.

وی عنوان کرد: سفارت ایران در اردن پیگیر وضعیت درمان و ترخیصم از بیمارستان و بازگشت به ایران است اما پروتکل‌های کشور اردن بسیار سختگیرانه است به همین خاطر تا پایان روند درمان و اعلام ترخیص از سوی کادر پزشکی باید صبر کنم.

وی در پایان گفت: از حمایت‌های بی دریغ علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال و همکاران وی و همچنین از زحمات سفیر و همکاران سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور اردن و همه عزیزان در جامعه هندبال بخاطر دعاها و پیام‌های مهر آمیزشان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=7896

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.