• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

آخرین وضعیت تیم ملی والیبال نوجوانان دختر قبل از بازی با استرالیا

  • 15 خرداد 1401 - 12:45
آخرین وضعیت تیم ملی والیبال نوجوانان دختر قبل از بازی با استرالیا

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در اولین دیدار خود از رقابت‌های قهرمانی آسیا دوشنبه، ۱۶ خرداد از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران به مصاف استرالیا می‌رود. ملی‌پوشان یکشنبه، ۱۵ خرداد آخرین جلسه تمرینی خود را برگزار کنند تا آماده رقابت با استرالیا شوند.

میترا شعبانیان، سرمربی تیم ملی در مورد آخرین تمرین ملی‌پوشان والیبال و وضعیت آمادگی آنها بیان کرد: بدن بازیکنان تا حدودی با شرایط آب و هوا و سالن تمرین  سازگارتر شده است. امروز تمرینی خوبی انجام دادیم و سعی کردیم آنها را در شرایط مسابقه قرار بدهیم. ایرادات کار در بازی دوستانه‌ای که با تایلند داشتیم بیشتر مشخص شد که روی آنها کار کردیم. البته نمی‌شود گفت ایراد چون سبک بازی آسیای شرقی با ما متفاوت‌تر است‌ اما بازیکنان ما تمرین خوبی داشتند. بعد از ظهر هم یک جلسه آنالیز برای بازی با استرالیا داریم‌.

او در مورد دیدار با استرالیا در روز افتتاحیه مسابقات بیان کرد: شناخت زیادی از تیم استرالیا نداریم چون اطلاعات ما برای سال‌های گذشته است اما سبک بازی آنها شبیه ماست. فکر می‌کنم خیلی ما را اذیت نکنند. امیدوارم بچه‌ها یک بازی خیلی خوب ارائه بدهند.

او افزود: بازیکنان ما خوب تمرین کرده‌اند، البته کاپیتانمان به دلیل آسیب دیدگی هنوز به شرایط ۱۰۰ درصد خود نرسیده است اما فیزیوتراپ تیم کمک می‌کند تا برای بازی با استرالیا آماده‌تر شود.

شعبانیان در مورد شرایط روحی و روانی بازیکنان تیم ملی قبل از دیدار با استرالیا گفت: تمام بازیکنان تیم ما ۱۶ و ۱۷ ساله هستند و حتی یک ۱۸ ساله هم نداریم بنابراین به لحاظ سنی کوچک‌تر هستند. مقداری شرایط مسابقات، سطح بازی‌ها، تیم‌های شرکت کننده و جو مسابقات شاید روی عملکردشان بی‌تاثیر نباشد اما فکر می‌کنم تجربه تورنمنت ایتالیا کمک می‌کند که از نظر روحی و روانی خود را مدیریت کنند.‌

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=23020

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.