• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

آخرین وضعیت بیمه تکمیلی بازنشستگان

  • 17 آبان 1401 - 12:14
آخرین وضعیت بیمه تکمیلی بازنشستگان

علی دهقان کیا در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بیمه تکمیلی بازنشستگان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی گفت: تا پایان ماه قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان با شرکت بیمه آتیه سازان حافظ برقرار است اما به دلیل عدم اجرای تعهدات این شرکت، مشکلاتی برای بازنشستگان در ماه‌های اخیر ایجاد شد که تمایلی برای انعقاد قرارداد مجدد با آنها نداریم.
دهقان کیا با اشاره به اینکه مسئولان بیمه آتیه سازان عنوان کردند که به دلیل افزایش هزینه‌های درمانی در بخش‌های آزمایشگاه، عکس، فیزیوتراپی و غیره ۱,۵۰۰ میلیارد تومان خسارت دیده اند، اظهار داشت: به همین دلیل قرارداد این بیمه در دو ماه اخیر با چندین بیمارستان لغو شد و این موضوع باعث نارضایتی بازنشستگان بوده است.
وی ادامه داد: به دلیل افزایش سرسام آور هزینه‌های درمانی در سال جاری، شرکت‌های بزرگ بیمه‌ای برای بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی استقبال و اقدام نکردند و تاکنون فقط سه شرکت آن هم برای بخشی از بیمه تکمیلی اقدام کردند که هنوز به نتیجه نرسیده است.
دهقان کیا تصریح کرد: تا پایان هفته با حضور نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین سازمان تأمین اجتماعی، یک شرکت بیمه‌ای برای قرارداد سال آینده بیمه تکمیلی بازنشستگان انتخاب و در نهایت هفته آینده خدمات بیمه و اسم آن اعلام خواهد شد.
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران بیان کرد: در نهایت اگر هیچ شرکت بیمه‌ای بزرگی از پکیج درمانی که ما برای بیمه تکمیلی ارائه داده ایم، استقبال نکند، مجبوریم با همان شرکت قبلی قرارداد ببندیم که البته این شرکت باید تضمینی برای سال آینده به ما بدهد تا بیمه شدگان به مشکل برنخورند.
دهقان کیا تأکید کرد: در حال چانه زنی از نظر کیفیت و کمیت با شرکت‌های بیمه‌ای هستیم که امیدواریم به نتیجه برسیم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33005

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.