• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

آثار اصغرفرهادی و شهرام مکری مرور می شوند

  • 09 فروردین 1401 - 12:45
آثار اصغرفرهادی و شهرام مکری مرور می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، انجمن فیلم آمریکا (A.F.I) ماه آینده میلادی در واشینگتن‌دی.‌ سی ویژه برنامه مروری بر آثار اصغر فرهادی و شهرام مکری ۲ فیلمساز ایرانی را برگزار خواهد کرد.

این برنامه از جمعه دوازده فروردین با نمایش «چهارشنبه سوری» آغاز می‌شود و طی یک ‌ماه هشت فیلم از اصغر فرهادی شامل «رقص در غبار»، «شهر زیبا»، «چهارشنبه سوری»، «درباره الی»، «جدایی»، «گذشته»، «فروشنده» و «همه می‌دانند» و چهار فیلم از شهرام مکری شامل «اشکان انگشتر متبرک و چند داستان دیگر»، «ماهی و گربه»، «هجوم» و «جنایت بی‌دقت» به نمایش در می‌آیند و شهرام مکری ۲۷ فروردین به پرسش‌های تماشاگران درباره فیلم «جنایت بی‌دقت» پاسخ می‌دهد.

انجمن فیلم آمریکا در معرفی این برنامه آورده است: «فیلمسازان ایرانی با وجود چالش‌های بسیار هنوز به خلق آثار هنری نوآورانه‌شان ادامه می‌دهند. این موسسه همزمان با شروع فصل بهار نگاهی به فیلم‌های جدید و کلاسیک مهم ۲ فیلمساز ایرانی انداخته است.»

همچنین گادفری چشایر منتقد و نویسنده سینمایی مشهور آمریکایی به معرفی فیلم‌های مکری خواهد پرداخت و گفتگوی ۲۷ فروردین با او را هدایت خواهد کرد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=19041

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.