• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

آتش نشانان مدافع آسایش، امنیت و ایمنی شهروندان هستند

  • 07 مهر 1400 - 11:30
آتش نشانان مدافع آسایش، امنیت و ایمنی شهروندان هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران به مناسبت فرا رسیدن روز آتش نشان از ایستگاه آتش نشانی مافی بازدید به عمل آورد. در این بازدید مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران، شهردار منطقه ۵ و مهدی داوری مدیر عامل سازمان آتش نشانی نیز حضور داشتند. در این بازدید همچنین مانور آمادگی و عملیات برگزار شد.

پرویز سروری در جمع آتش نشانان ضمن گرامی داشت روز آتش نشان و هفته دفاع مقدس گفت: اینکه روز آتش نشان مصادف با هفته دفاع مقدس شده یک تجانس زیبا خلق شده است. بی تردید آتش نشانان از جنس رزمندگان و مدافعان استقلال و تمامیت ارضی کشور هستند و امروز آتش نشانان مدافع آسایش، امنیت و ایمنی شهروندان هستند از این جهت باید گفت این پیوند یک پیوند و تجانس زیبا است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران، گفت: البته حرفه آتش نشانی امروز با گذشته بسیار متفاوت است چرا که زندگی شهر نشینی امروز پیچیدگی‌های خاصی دارد و به ویژه در کلان شهرها و ابر شهرها که موضوعات مختص به خود را دارند.

وی افزود آتش نشانی نیازمند نیروهای ماهر و متخصص با آمادگی بسیار بالا است و لذا ما نمی‌توانیم از آتش نشانان شهر تهران همان توقعی را داشته باشیم که از دیگر آتش نشانان شهرهای دیگر داریم.

سروری ادامه داد: سازمان آتش نشانی تهران باید دارای نیروهای زبده با آمادگی فراوان و مجرب باشد اما اگر چنین توقعی داریم باید مقدمات و پشتیبانی‌های لازم در تجهیز و حمایت از آتش نشانان که ستون فقرات سازمان آتش نشانی هستند را به عمل آوریم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: ما در شورای شهر تمام قد حامی آتش نشانان خواهیم بود و یکی از موضوعات محوری ما حمایت از این قشر زحمت کش است و امیدواریم این توجهات تبدیل به عمل شود و بتوانیم حمایت جدی از سازمان و آتش نشانان به عمل آوریم تا از حوادث هر چه بیشتر پیشگیری شود.

وی تاکید کرد این تصمیم و اراده در شورای شهر وجود دارد و ما به شدت در تحقق آن جدی هستیم تا بتوانیم از تلاش گران این عرصه حمایت کنیم و آتش نشانان نیز حوادث را از سر مردم رفع کنند.

سروری در ادامه سخنان خود افزود: ما در نظر سنجی هایی که بین مردم داشتیم یکی از قشرهایی که در میان مردم بسیار محبوب بودند آتش نشانان هستند به ویژه بعد از حادثه پلاسکو که مردم شاهد شجاعت و از خود گذشتگی شما عزیزان بودند.

وی خاطرنشان کرد شما همیشه محبوب بوده‌اید اما بعد از این حادثه و حوادث بعدی وقتی مردم دیدند که شما جان خود را در طبق اخلاص نهادید و از جان خود گذشتید برایشان محبوب تر شدید و ما به عنوان نمایندگان مردم تلاش داریم خواسته آنان که همانا حمایت و تجهیز شما است را متبلور سازیم. امیدوارم ما هم بتوانیم در این مسئولیت خطیر وظایف خود را انجام دهیم.

وی در پایان گفت: ضمن تبریک مجدداً این روز به شما عزیزان آرزو دارم هیچ حادثه‌ای بر شما پیروز نشود چرا که شما همیشه پیروز هستید.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=7371

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.