• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

یدیعوت آحارونوت: ۲۰۰ هزار نفر در راهپیمایی پرچم مشارکت می‌کنند

  • 27 اردیبهشت 1402 - 13:51
یدیعوت آحارونوت: ۲۰۰ هزار نفر در راهپیمایی پرچم مشارکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه معا نیوز، راهپیمایی پرچم قرار است فردا پنج‎شنبه در قدس اشغالی برگزار شود اما مسیر اعلام شده این راهپیمایی از سوی صهیونیست‌ها، که قرار است شامل مناطقی از مسجدالاقصی شود، مساله‌ای است که با واکنش فلسطینیان همراه شده است.
در همین رابطه، روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز مدعی شد که قرار است فردا پنج‌شنبه ۲۰۰ هزار صهیونیست در راهپیمایی پرچم که در بخش شرقی قدس برگزار می‌شود، مشارکت کنند.
«هنان شکولانی» از برگزارکنندگان این راهپیمایی در اظهاراتی گفت که پیش‎‌بینی می‌شود در این تظاهرات ۲۰۰ هزار نفر مشارکت کنند.
این در شرایطی است که رژیم صهیونیستی همزمان با برگزاری این راهپیمایی میزان آماده‌باش نظامیان خود و تدابیر امنیتی را تا بالاترین سطح افزایش داده است.
شامگاه گذشته بخش رسانه نظامی گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس با انتشار تصویری جدید در آستانه راهپیمایی پرچم، به صهیونیست‌ها هشدار داد. در این تصویر نوشته شده که «شمشیر قدس (سیف القدس) هرگز غلاف نمی‌شود»، امری که یادآور حملات موشکی مقاومت به قدس اشغالی در زمان برگزاری راهپیمایی پرچم در سال ۲۰۲۱ است.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در روز پنج‌شنبه همزمان با برگزاری راهپیمایی پرچم، دستکم ۳۰۰۰ نظامی از همه یگان‌های نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی در خیابان‌های قدس اشغالی مستقر می‎شوند تا امنیت این راهپیمایی و همچنین تعرض صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی را برقرار نمایند.
روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نیز اعلام کرد که پلیس رژیم صهیونیستی از ترس حملات راکتی احتمالی مقاومت از غزه در روز پنج‌شنبه همزمان با برگزاری راهپیمایی پرچم، به حالت آماده‌باش درآمده است. منابع عبری زبان همچنین اعلام کردند که رژیم صهیونیستی از ترس حمله راکتی احتمالی مقاومت سامانه گنبد آهنین را در اطراف قدس مستقر کرده است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=42071

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.