• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

چالش جدید ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه‌باختری

  • 02 خرداد 1402 - 19:04
چالش جدید ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه‌باختری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، نارنجک‌ها و بمب‌های دست‌ساز فلسطینیان در کرانه باختری به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها و اسباب نگرانی ارتش رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.
رادیو عبری زبان کان اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی پس از افزایش قابل ملاحظه استفاده فلسطینیان از بمب‌های دست‌ساز طی ماه گذشته به ویژه در شهر نابلس، به این پدیده به عنوان مسئله‌ای بسیار نگران کننده می‌نگرد.
یک منبع نظامی صهیونیست عنوان کرد که هدف اصلی عملیات نظامی روز گذشته در اردوگاه بلاطه در نابلس نابودی یک کارگاه تولید بمب و نارنجک بوده است و ۳ فلسطینی به اتهام ساخت این بمب‌ها بازداشت شدند.
منبع مذکور اشاره کرد که زخمی شدن یک افسر صهیونیست بر اثر انفجار بمب در کنار یک خودروی زرهی ارتش، زنگ خطر را برای نهادهای امنیتی و نظامی به صدا درآورده است و این نهادها از ابتدای ماه جاری مقابله با این پدیده را در دستور کار قرار داده‌اند.
رادیو کان تاکید کرد که یک هفته پس از این حادثه، این بار در خانه‌ای که نظامیان صهیونیست به داخل آن یورش برده بودند، یک بمب منفجر شد اما در این حادثه به ادعای صهیونیست‌ها به کسی آسیبی وارد نشده است.
یک مسئول امنیتی صهیونیست تاکید کرد که نیروهای ارتش از نزدیک پیگیر این مسئله هستند و در حال بررسی شیوه‌های مقابله با آن هستند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=42375

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.