• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳

پیگیری رفع موانع پروژه‌های در دست اجرا سواحل مکران در اولویت کار

  • 28 اردیبهشت 1402 - 19:06
پیگیری رفع موانع پروژه‌های در دست اجرا سواحل مکران در اولویت کار

به گزارش خبرنگار مهر، حسین دهقان، بعد از ظهر پنج شنبه در حاشیه نشست با فعالین اقتصادی و اجتماعی پیشرفت و آبادانی مکران که با حضور رئیس جمهور در بندر چابهار افزود: از سال گذشته تاکنون تمام تلاشمان برای رفع موانع پروژه‌های در دست اجرا در این منطقه بوده است.
وی ادامه داد: در اولین جلسه شورای توسعه مکران، طرحی در دستور کار قرار گرفت که بر اساس آن برای اجرای پروژه‌ها تلاش شود تا زیست بوم منطقه دست ‏خوش تغییرات قرار نگیرد و نگاه توسعه‌ای همراه با حفظ هویت همراه باشد.
دهقان با تاکید بر اینکه در روند توسعه سواحل مکران ارتقای سطح فرهنگی و جامعه محور کردن فعالیت‌ها در سکونت و زیست به عنوان اصل باید باشد، تاکید کرد: هر گامی که بر می‌داریم، باید با مطالعات علمی جدی و با پیوست‌های اجتماعی برای ‏همه طرح‌ها باشد تا توسعه متوازن و پایدار به دنبال داشته باشد.
وی گفت: طی این مدت، توجه ما برای بهره مندی همراهی و مشارکت جامعه محلی بوده است، در حال حاضر کاری شروع شده تا ‏در فضای منطقه‌ای و بین المللی جذب سرمایه گذار را به دنبال داشته باشد.
شایان ذکر است سردار حسین دهقان، اردیبهشت ماه سال گذشته توسط رئیس جمهور به عنوان دبیر شورای توسعه سواحل مکران منصوب شده و تاکنون فعالیت‌های گوناگونی را در این منطقه دنبال کرده است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=42156

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.