• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پیشکسوت سپاهان: نساجی به روح فوتبال احترام بگذارد

  • 25 اردیبهشت 1402 - 13:54
پیشکسوت سپاهان: نساجی به روح فوتبال احترام بگذارد

مجید بصیرت در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با رقابت سپاهان و پرسپولیس برای قهرمانی اظهار کرد: قهرمانی پیش از این دست سپاهان بود و این تیم عملکرد قابل قبولی را داشت اما بازی با ملوان همه چیز را عوض کرد. لغزش سپاهان کار را برای این تیم سخت کرد. حتی اگر داربی هم مساوی می‌شد، باز هم همه چیز دست سپاهان بود. حالا همه چیز دست پرسپولیس است.
به نظرم سپاهان قهرمانی را از دست داد
او ادامه داد: آن‌ سالی که با فرکی قهرمان شدیم، من قبلش می‌گفتم که قهرمان می‌شویم اما اکنون فرق می‌کند. شرایط خیلی متفاوت است و به نظرم سپاهان قهرمانی را از دست داد. اگر سپاهان به مس کرمان ۱۰ گل هم بزند، باز هم تاثیر ندارد چون پرسپولیس مقابل نساجی همه تدابیر لازم را می‌اندیشد. امیدوارم نساجی مقتدرانه بازی کند.
کاپیتان پیشین سپاهان اضافه کرد: به هر حال این فوتبال است و مسابقات فرسایشی هستند. در مقاطع مختلف فصل هر کدام از تیم‌های سپاهان، استقلال و پرسپولیس عملکرد قابل توجهی از خود نشان دادند و در مقاطعی صدرنشین بودند. در رابطه با پرسپولیس باید بگویم پیروزی در داربی به سرخپوشان بسیار کمک کند.
او در رابطه با تقابل دو تیم سپاهان و پرسپولیس مقابل مس کرمان و نساجی عنوان کرد: امیدوارم بازی آخر نساجی طوری فوتبال بازی کند که همه لذت ببرند و به روح ورزش احترام بگذارد. به هر حال تیم‌های بزرگ دنیا هم ممکن است تمرکزشان را از دست دهند. یک لحظه از دست دادن تمرکز باعث شد ملوان گل بزند و صدرنشینی را از سپاهان بگیرد.
همه چیز دست پرسپولیس است
بصیرت در پایان اضافه کرد: در رابطه با سپاهان خیالم راحت است که مس کرمان را شکست می‌دهد اما در آن بازی همه چیز دست پرسپولیس است و امیدوارم نساجی باعث شود همه از فوتبال لذت ببرند.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=41983

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.