• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

پیشتازی دختران کشورمان در آسیا/دو مدال نقره و برنز برای ایران

  • 07 اردیبهشت 1402 - 19:03
پیشتازی دختران کشورمان در آسیا/دو مدال نقره و برنز برای ایران

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان نخستین روز از برگزاری پنجمین دوره رقابت‌های دو و میدانی نوجوانان آسیا در تاشکند ازبکستان زهرا معماری و معصومه یوسفی موفق شدند به ترتیب مدال نقره و برنز رشته پرتاب چکش را کسب نمایند.
زهرا معماری پرتابگر اهل استان تهران تیم ملی کشورمان موفق شد با پرتابی به مسافت ۵۴.۱۸ متر پس از ورزشکار چینی که پرتابی به حد نصاب ۶۶.۱۸ متر را به ثبت رساند، در جایگاه دوم این مسابقات قرار گیرد و مدال نقره را از آن خود کند.
همچنین معصومه یوسفی دیگر ورزشکار خوش آتیه و اهل هستان آذربایجان غربی تیم ملی دو و میدانی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران با پرتابی به مسافت ۵۳.۵۸ متر پس از ورزشکار چینی و زهرا معماری سوم شد و مدال برنز این مسابقات را برای خود و کشورمان به ارمغان آورد. نماینده چین در این ماده با ثبت پرتاب ۶۶ متر و ۸۱ سانت اول شده و مدال طلا گرفت. در مجموع در این ماده ۷ ورزشکار حضور داشتند.
تیم ملی دوومیدانی نوجوانان ایران در دوره قبل این بازی‌ها هم در همین ماده صاحب مدال‌های نقره و برنز آسیا شده بود و این بار هم نمایندگان ایران این دو مدال را تکرار کردند.
گفتنی است، پنجمین دوره رقابت‌های دو و میدانی نوجوانان قهرمانی آسیا از صبح امروز پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا عصر ۱۰ اردیبهشت ماه جاری در جریان خواهد بود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=41128

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.