• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

پیروزی تیم‌های ملی والیبال ایران در نخستین گام جام کورناکیا

  • 28 فروردین 1401 - 0:45
پیروزی تیم‌های ملی والیبال ایران در نخستین گام جام کورناکیا

به گزارش ایسنا، تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان دختر و نوجوانان پسر ایران که سال ۲۰۲۲ رقابت‌های قهرمانی آسیا را پیش رو دارند، با هدف اردوی برون مرزی و برگزاری دیدارهای تدارکاتی در رقابت‌های سال ۲۰۲۲ جام کورناکیا ایتالیا شرکت کردند.

این مسابقات از شنبه، ۲۷ فروردین آغاز ‌شد و به مدت سه روز در شهر پوردنونه ایتالیا پیگیری می‌شود. تیم‌های ملی والیبال نوجوانان دختر و پسر و جوانان دختر ایران در نخستین دیدار خود در جام کروناکیا موفق به شکست حریفان خود شدند.

مسابقات والیبال نوجوانان دختر زیر ۱۷ سال این جام با حضور ۱۶ تیم آغاز شد و تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران با هدایت میترا شعبانیان در نخستین بازی گروه نخست به مصاف ام‌تی‌کی رفت.

تیم ملی نوجوانان دختر ایران در سه ست متوالی و با امتیاز مشابه ۲۵ بر ۱۰ این تیم را شکست داد تا به نخستین برد خود در این رقابت‌ها دست یابد.

رقابت‌های والیبال جوانان دختر زیر ۱۹ سال جام کورناکیا نیز با حضور ۱۶ تیم آغاز شد و تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران که در گروه چهارم مرحله مقدماتی قرار دارد، در نخستین مسابقه به مصاف نماینده آرژانتین رفت.

شاگردان پدیده بلوری‌زاده در این مسابقه سه بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۹ نماینده آرژانتین را شکست دادند.

تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران نیز در نخستین مسابقه خود در جام کروناکیا به مصاف پریل پی ایتالیا رفت و با شکست سه بر صفر این تیم به نخستین پیروزی دست یافت.

نوجوانان ملی پوش پسر ایران نیز با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳ُ، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۳ حریف خود را از پیش رو برداشتند.

تیم ملی نوجوانان پسر ایران در دومین مسابقه دو بر یک مغلوب ترنتینو شد. نماینده ایتالیا در ست دوم ۲۵ بر ۱۶ مغلوب تیم ملی نوجوانان ایران شد، اما در ست‌های اول و سوم با امتیاز مشابه ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید.

مرحله گروهی و نخست پلی‌آف جام کروناکیا ایتالیا شنبه و یکشنبه، ۲۷ و ۲۸ فروردین پیگیری می‌شود و روز دوشنبه، ۲۹ فروردین نیز مراحل نیمه‌نهایی و نهایی این رقابت‌ها برگزار می‌شود.

دیدارهای مرحله گروهی در سه ست برگزار می‌شود که حتما باید سه ست مسابقه انجام شود اما دیدارهای مراحل بعدی به صورت سه ست از پنج ست برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=20122

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.