به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، گوگل نیز مانند بسیاری از شرکت های فناوری سعی دارد در رقابت هوش مصنوعی جانماند. یک نمونه از این روند اپ گوگل مپس است. به گفته ساندار پیچای مدیر ارشد اجرایی گوگل، این محصول ماهانه بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال دارد. این بخشی از سخنان مدیر گوگل درباره درآمد ۳ ماهانه شرکت بود.
این خبر نشان دهنده مجموعه جدیدی از نتایج جستجو است که می تواند جستجوهایی با پایان باز مانند «فعالیت های شبانه با دوستان در بوستون یا «فعالیت های سرگرک کننده پاییزی درسیاتل» را بهتر پردازش کند.
پاسخ نسخه های پیشین گوگل مپس به جستجوهایی با نتایج عمومی تر چندان صحیح نبود. در گذشته این اپ طیف وسیعی از جذابیت های توریستی بوستون از جمله برخی اماکنی که در شب هنگام تعطیل هستند را نمایش می داد. اما نسخه آپدیت شده اپ گزینه های دقیق تری را نشان می دهد.
به گفته میریام دانیل مدیر یکی از بخش های گوگل مپس، هوش مصنوعی جمینی بهتر می تواند بسترهایی مانند زمان مشخصی از روز را درک کند.
نتایج جدید در جستجو مربوط به نقشه جایگزین فهرست های اماکن فعلی نمی شود بلکه بالا یا زیر آنها به نمایش در می آید.
مشتریان می توانند از جمینی سوالاتی درباره مکان خاصی بپرسند و نرم افزار نقدهای موجود کاربران را بررسی می کند تا به سوال پاسخ دهد.
هوش مصنوعی به سوالات کاربران در گوگل مپس پاسخ میدهد
لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=78644