• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

نشست مسئولان کمیته المپیک با ۵ فدراسیون اعزامی به بازیهای آسیایی

  • 17 فروردین 1402 - 13:54
نشست مسئولان کمیته المپیک با ۵ فدراسیون اعزامی به بازیهای آسیایی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، این نشست ها به صورت تخصصی و با حضور رییس، دبیر، نواب رئیس بانوان و آقایان و کادر فنی فدراسیون های اسکواش، بدمینتون، کوهنوردی و صعودهای ورزشی، سه گانه و شنا، شیرجه و واترپلو درخصوص شانس مدال آوری ورزشکاران برگزار شد و مسئولین و کادر فنی فدراسیون ها در خصوص جایگاه ورزشکاران در رنکینگ و شرایط‌شان توضیحاتی ارائه و مسئولان مرکز نظارت نیز بررسی های فنی خود را بیان کردند و در نهایت جمع بندی برای رشته های دارای شانس سکو انجام گرفت.
همچنین درخصوص تجهیزاتی که شانس مدال آوری ورزشکاران را افزایش می دهد بحث و تبادل نظر و مقرر شد نتیجه این گزارشات برای تصمیم گیری و اولویت بندی اعزام رشته ها و فراهم کردن تجهیزات با صلاحدید مدیریتی به دفتر ریاست و دبیرکل کمیته ملی المپیک ارسال شود.
همچنین از سوی مرکز نظارت بر تیمهای ملی مجددا تاکید شد تا طی هفته آینده سه زمان مختلف را برای حضور ملی‌پوشان در مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک جهت تست آمادگی جسمانی اعلام نمایند.
در این نشست ها علیرضا پاکدل سرپرست آکادمی ملی المپیک، محسن بیرانوند سرپرست مرکز نظارت بر تیم های ملی، سید فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل ، محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی و محمد تابع و مرتضی کوهی از همکاران حوزه مرکز نظارت و دفتر دبیر کل حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=40375

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.