• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

موفقیت در بازی‌های آسیایی هدف تیم ملی جودو است/ کار سختی داریم

  • 16 فروردین 1402 - 13:55
موفقیت در بازی‌های آسیایی هدف تیم ملی جودو است/ کار سختی داریم

به گزارش خبرنگار مهر، آرش میراسماعیلی ۲۲ اسفندماه گذشته با رأی اعضای مجمع برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس فدراسیون جودو انتخاب شد. پایان دوره محرومیت چهار ساله و حضور دربازی‌های آسیایی باعث شد تا وی تنها ۵ روز بعد از آن کادر فنی تیم ملی را انتخاب و معرفی کند.
بر اساس این تصمیم سکان هدایت تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی که مهمترین رویداد پیش روی جودو ایران است، بر عهده حسین قمی، یکی از ملی پوشان عنوان دار و البته تحصیلکرده قرار گرفت.
قمی در مورد برنامه‌های خود در تیم ملی جودو به خبرنگار مهر گفت: واقعیت این است که کار سختی در ماههای آینده پیش رو خواهیم داشت، بازی‌های آسیایی به عنوان یک میدان مهم برای ورزش کشور و جودو از اهمیت بالایی برخوردار است و باید سخت تلاش کنیم تا حضوری موفق در این رقابت‌ها داشته باشیم. بر همین اساس در همان ابتدای کار برنامه خود را تا این بازی‌ها به فدراسیون ارائه دادم و خدا را شکر با استقبال رئیس فدراسیون مواجه شد.
وی افزود: آرش میراسماعیلی در شرایط فعلی برنامه خوبی برای تیم ملی دارد، در کنار حضور قهرمانان و ملی پوشان سابق در کادر فنی تیم‌های ملی، برگزاری اردوهای تیم ملی در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به صورت همزمان برگزار می‌شود و این برای هر دو رده سنی مفید و تأثیرگذار است. هماهنگی بین مربیان تیم ملی هم یکی از نکات مثبت است. این بدان معناست که هر دو تیم می‌توانند از پتانسیل یکدیگر به خوبی استفاده کنند.
سرمربی تیم ملی جودو ادامه داد: اواخر هفته جاری برای حضور در رقابت‌های بین المللی جام بین قاره‌ای به روسیه سفر می‌کنیم. این یکی از بهترین تورنمنت‌هایی است که پیش رو خواهیم داشت و نتایج آن می‌تواند خیلی در روند آماده سازی تیم ملی مؤثر باشد. در این مسابقات ۲۰ تیم در چهار گروه ۵ تیمی به صورت دوره‌ای رقابت می‌کنند. این بدان معناست که جودوکاران ما در این دوره از بازی‌ها چند بار با رقبای خارجی خود و سبک‌های مختلف جودو مبارزه می‌کنند و اعضای کادر فنی هم با نقاط ضعف و قوت آن آشنا می‌شوند.
قمی با اشاره به دوری چهار ساله جودوکاران ایران از میادین بین المللی گفت: قبل از تعلیق جودو خوبی داشتیم که راه موفقیت و پیشرفت را به خوبی پیدا کرده بود، متأسفانه این چهار سال لطمات زیادی به جودو وارد کرد. اما معتقدم با برنامه‌های میراسماعیلی می‌توانیم خیلی زود به مسیر برگردیم.
وی در پایان گفت: برنامه‌های متنوعی برای تیم ملی دارد که خدا را شکر با حمایت خوب رئیس فدراسیون پیش می‌رود. البته که به تنهایی نمی‌توان کاری از پیش برد. ضمن کسب اجازه و رخصت از همه پیشکسوتان و مربیان، بخصوص مربیان پیشین تیم ملی، از همه صاحب نظران می‌خواهم که فرزندان خود در تیم ملی جودو را تنها نگذارند و حتماً ما را راهنمایی کنند. و دست کسانی که به ما کنند را می بوسم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=40338

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.