• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

مراحل فنی «امید آباد» نهایی شد/ تصادف قبل از تحویل سال نو

  • 23 اردیبهشت 1402 - 13:54
مراحل فنی «امید آباد» نهایی شد/ تصادف قبل از تحویل سال نو

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم کوتاه داستانی «امید آباد» به نویسندگی و کارگردانی مهسا تکش و محمدامین فلاح وارد مراحل نهایی تدوین و آماده سازی برای نمایش شد.
داستان این فیلم کوتاه که در شب تحویل سال نو می گذرد موقعیت محور است و ماجرای زنی را تعریف می کند که ساعاتی قبل از تحویل سال در راه بازگشت از سرکار به خانه ماشینش تصادف می‌کند و مجبور است آن را بکسل کند. زن در راه با مرد راننده جرثقیل گپ و گفتی در مورد خاطرات سفرهای خود می‌کند تا اینکه زن متوجه می شود عیدی های دخترانش را در شرکت جا گذاشته است …
«امید آباد» سومین فیلم مهسا تکش و محمدامین فلاح است. فیلم قبلی این زوج کارگردان «پناهجویان» نام دارد که توانست جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه نهال به دست آورد.
«امید آباد» در اصفهان تولید شده و فیلمبرداری آن ۵ شب زمان برده است. این فیلم به فضای انسانی بین این ۲ نفر می پردازد و نشان می دهد امید به زندگی و آینده هنوز در بین این قشر از جامعه وجود دارد.
این فیلم کوتاه با بازی فرناز سرگل زایی، محمدامین فلاح و امین سلیمی به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران و محمدامین فلاح به زودی آماده نمایش می شود.
دیگر عوامل این فیلم عبارتند از مدیر فیلمبرداری: سامان آریان پور، تدوین: سیامک سلیمانی، مدیر صدابرداری: علی کاظمی، طراح صحنه و لباس: سمیرا حضرتیان، صداگذار: سامان شهامت، مدیر تولید: ارمغان فلاح، عکاس پشت صحنه: حریر جیحونی، گریم: ریحانه جلوانی، اصلاح رنگ و نور: سهراب نوربخش، طراح پوستر فیلم: مهدی روشنایی.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=41883

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.