• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

محبوب ترین مارک های ساعت مچی زنانه ۲۰۲۲ در ایران کدامند؟

  • 20 شهریور 1401 - 12:37
محبوب ترین مارک های ساعت مچی زنانه ۲۰۲۲ در ایران کدامند؟

آشنایی با برند ساعت مچی رولکس

هانس ویلسدورف که یکی از بنیانگذاران ساعت مچی رولکس بود، ابتدا به عنوان مترجم زبان انگلیسی در یک کارخانه ساعت ‌سازی شروع به کار کرد. با این کار او با صنعت ساعت ‌سازی آشنا شد. ویلسدورف و برادرش ابتدا دو نوع ساعت، یکی ساعت مچی مردانه و دیگری ساعت کیفی زنانه را تولید می کردند. با این حال ویلسدورف تمایل داشت ساعت ‌هایی تولید کند که دقت و ظرافت بیشتری دارند. این دو برادر در سال ۱۹۰۸ نام تجاری رولکس را برای بیزینس خود برگزیدند و دفتر خود را در سوئیس افتتاح کردند.

آشنایی با برند رولکس

ویژگی ساعت مچی رولکس

ساعت مچی رولکس به عنوان یکی از لوکس ترین و معتبرترین و محبوب ترین مارک ساعت مچی در جهان و بازار ایران شناخته می شود. یکی از ویژگی های این ساعت ضد آب بودن آن است. بر روی اکثر ساعت های رولکس کلمه oyster نوشته شده است که نمادی از ضد آب بودن است. به دلیل نوآوری جدید، رولکس در حال حاضر ساعت‌هایی را ارائه می دهد که موتور را از هرگونه گرد و غبار و آب حفظ می کند. از ویژگی های منحصر به فرد دیگری که این برند ساعت دارد این است که ساعت‌هایی از استیل ۹۰۴L می سازد.

آشنایی با برند ساعت مچی مایکل کورس

مایکل کورس شرکتی است که شهرت جهانی داشتهو تاسیس آن به سال ۱۹۸۱ باز می گردد. این شرکت طراح ساعت‌های لوکس و برنده جوایز بسیار است. همچنین امروزه محصولات بسیاری را از جمله لوازم روزمره، کفش، ساعت، جواهرات، عینک و غیره را تحت عنوان کالکشن مایکل کورس عرضه می کند.

ساعت‌های برند مایکل کورس

ویژگی ساعت‌های برند مایکل کورس

مد و سبک از نقاط کانونی برند ساعت مچی مایکل کورس به حساب می آیند. از ویژگی های این ساعت میتوان به ضد آب بودن آن، جنس خوب قاب، بندی از جنس متریال با کیفیت، دارای موتور کوارتز با کیفیت و دقیق، طراحی زیبا و کلاسیک اشاره کرد. برند مایکل کورس که تقریبا به صورت تخصصی در حوزه بانوان فعالیت می کند حقیقتا بعنوان یکی از بهترین مارک های ساعت مچی زنانه در سالهای ۲۰۲۱-۲۰۲۲ شناخته می شود که محبوبیت بسیار زیادی بخصوص در کشورهای ایالات متحده، انگلستان، ژاپن، ایران و….دارد.

آشنایی با برند ساعت مچی سواچ

در سال ۱۹۸۴ فکر تولید سواچ که یکی از نام های تجاری برای ساعت مچی است، به وجود آمد و در مارس ۱۹۸۵ به بازار سوئیس ارائه گردید. برند ساعت مچی سواچ یکی از پرآوازه‌ترین و محبوب‌ترین برندهای سوییسی می باشد.

برند ساعت مچی سواچ

ویژگی ساعت مچی برند سواچ

تاسیس این شرکت موفق سوئیسی در واکنش به انقلاب ساعت های کوارتز در ژاپن بود که دارای قیمتی ارزان و دقتی بسیار بالا بودند. در حقیقت موتور ساعت های سواچ برخلاف دیگر ساعت های سوئیسی که دارای موتور مکانیکی هستند از کریستال های کوارتز برای حرکت موتور استفاده میکند. برخی از ساعت های مچی سواچ دارای طرح های فانتزی هستند که طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان در بین دختران دارد و همچنین بعنوان یکی از بهترین برند های ساعت مچی زنانه شناخته می شود.

آشنایی با برند ساعت امپریو آرمانی

برند ساعت مچی امپریو آرمانی در ابتدای دهه ۱۹۸۰ بوسیله یکی از تأثیرگذارترین طراحان مُد به نام جورجیو آرمانی در ایتالیا تاسیس شد. کیفیت بالا با قیمت مناسب یکی از ویژگی شاخص این برند محبوب ایتالیایی است. محصولات این برند توسط شرکت فسیل یکی از مهمترین کمپانی های ایالات متحده آمریکا ساخته می شود. پس اگر در پشت درب کلمه made in USA دیدید تعجب نکنید.

ویژگی های ساعت مچی امپریو آرمانی

ویژگی های ساعت مچی امپریو آرمانی

ساعت‌هایی امپریو آرمانی دارای موتور های اتوماتیک و کوارتز، کیفیت قابل قبول و ظاهری زیبا هستند. اغلب ساعت های امپریو آرمانی کوارتز هستند. ساعت های این برند از طراحی و ساخت زیبایی برخوردار اند. ساعت های این برند بند هایی از جنس استیل ضد زنگ یا چرم و یا آلومینیوم دارند. همین ویژ۳ طبگی هاست که آن را به یکی از برترین برندهای ساعت تبدیل کرده است.

آشنایی با برند ساعت مچی کاسیو

در سال ۱۹۴۶ و بعد از جنگ جهانی دوم برند کاسیو در ژاپن تاسیس شد. Tadao Kashio که بنیانگذار این برند بود، با تولید قطعات مکانیکی کار خود را شروع کرد. پس از عرضه ساعت های کاسیو در سال ۱۹۷۴ این ساعت ها به سرعت به یک موفقیت بزرگ برای کاسیو تبدیل شدند.

ویژگی ساعت‌های کاسیو

ساعت مچیکاسیو دارای ویژگی هایی از جمله کنترل رادیویی، شارژ خورشیدی، دریافت سیگنال GPS، ارتباط با گوشی هوشمند، سنسور سه گانه : ارتفاع / عمق، دما و فشار، قطب نما، نور زمینه اتوماتیک، تایمر معکوس، زمان سنج / کورنوگراف، ساعت جهانی، شب نما، دسترسی هوشمند، حافظه تعداد دور، درجه ضد آب بودن ساعت‌های کاسیو + جدول، مقاومت در برابر ضربه، استیل ضد زنگ و شیشه یاقوت کبود و … می باشد. برند کاسیو یکی از برترین برندهای ساعت مچی زنانه در ساخت ساعت های اسپرت در سال های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ در ایران و سایر کشورها شناخته می شود.

آشنایی با برند ساعت مچی کارتیر

لوییز فرانکو کارتیر که کارگاه استاد خود را اداره می کرد، در سال ۱۸۴۷ در هنگام فروپاشی انقلاب فرانسه، شرکت کارتیر را تاسیس کرد. پس از ظهور امپراطوری دوم، طی یک دهه کار و حرفه شرکت کارتیر رشد پیدا کرد و اولین فروشگاه کارتیر در سال ۱۸۵۹ بازگشایی شد.

ویژگی ساعت کارتیر

ویژگی ساعت‌های کارتیر

ساعت مچی کارتیر به طراحی های شاخص، اشکال بی نظیر و زیبایی کلاسیک مشهور است. ساعت ‌های کارتیر به دلیل زیبایی منحصر به فرد به سرعت قابل تشخیص اند. ماهیت اصلی این برند ترکیب تجمل گرایی با آزادی خلاقانه و یک روحیه پیشگامانه است.

مشاهده قیمت روز ساعت های اورجینال:

برای مشاهده قیمت انواع ساعت های اورجینال به وب سایت گروه بین المللی پل کالا در گوگل مراجعه نمائید. در این وب سایت انواع برند های محبوب ساعت مچی همچون فسیل، مایکل کورس، امپریوآرمانی و…. با قیمت روز لیست گردیده است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=28798

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.