• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

لزوم توجه وزارت ورزش به انتخابات کشتی مازندران/ مهندسی اعضای مجمع

  • 06 اردیبهشت 1402 - 19:00
لزوم توجه وزارت ورزش به انتخابات کشتی مازندران/ مهندسی اعضای مجمع

به گزارش خبرنگار مهر، سالهاست مازندران قطب اول کشتی ایران است و قهرمانان زیادی را پرورش داده و سهم زیادی در مدال آوری این رشته داشته است. با این حال انتخابات هیات کشتی این استان در شرایطی قرار است روز پنجشنبه برگزار شود که چند نامزد خواستار ورود وزارت ورزش به این انتخابات شدند.
یکی از اعضای مجمع که به روند انتخابات اعتراض دارد در این مورد گفت: متاسفانه اداره کل ورزش و جوانان مازندران و فدراسیون کشتی نسبت به انتخاب تعدادی از اعضای مجمع انتخابات هیات کشتی مازندران دقت نظر لازم را صورت ندادند و به واسطه آن موجبات نگرانی جامعه کشتی استان را فراهم کردند.
وی ادامه داد: مربی آقایان ، کشتی گیر بانوان و داور بانوان از بین برترین افراد واجد شرایط انتخاب نشده اند که این موضوع اعتراض دو نفر از ۳ کاندیدای مجمع انتخابات هیات کشتی را به همراه داشته است.
این عضو مجمع تاکید کرد: چینش جهت دار تعدادی از اعضای مجمع انتخابات هیات کشتی مازندران شائبه مهندسی انتخابات را قوت بخشیده است که لازم است وزارت ورزش و جوانان به طور مستقیم به این موضوع ورود کند تا به پرمدال ترین هیات ورزشی استانی خدشه ای وارد نشود.
وی ادامه داد: با اعتراض دو تن از کاندیدای هیات کشتی مازندران وزارت ورزش خواستار تغییر سه نفر از اعضای مجمع شده است که باید دید فدراسیون کشتی در جهت برگزاری انتخابات سالم و بی طرفانه چه اقداماتی صورت می‌دهد.
این کارشناس افزود: حضور سرپرست هیات کشتی مازندران به عنوان کاندیدای انتخابات شائبه های حمایت جهت دار فدراسیون را قوت بخشید که بهتر بود سرپرست هیات کشتی استان پیش از ثبت نام از سمت خود استعفا می کرد تا خدای نکرده انگشت اتهام درخصوص مهندسی انتخابات به وی دراز نمی شد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=41082

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.