• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

صعود هاکی روی یخ زنان ایران به نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا

  • 13 اردیبهشت 1402 - 13:54
صعود هاکی روی یخ زنان ایران به نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا

به گزارش ایسنا، سومین دیدار زنان ملی‌پوش هاکی روی یخ ایران در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا بامداد امروز با رویارویی مقابل تیم ملی قرقیزستان پیگیری شد که نمایندگان ایران توانستند این دیدار را نیز با نتیجه ۲۶ بر صفر پشت سرگذاشته و جواز حضور در دیدار نیمه‌نهایی را بدست آورند.
این دیدار در ست اول با نتیجه ۹ بر صفر به نفع تیم ایران ، در ست دوم با نتیجه ۷ بر صفر به نفع تیم ایران و در ست سوم با نتیجه ده بر صفر به نفع تیم ایران به اتمام رسید. در نهایت زنان ایران با نتیجه ۲۶ بر صفر تیم ملی هاکی روی یخ قرقیزستان را پشت سرگذاشتند. این سومین پیروزی متوالی ایران بود.
 اعظم سنایی، الهام مدیردهقان، نگار خرم، فاطمه اسماعیلی، زهرا رضایی، حدیث خلج، یگانه بهرامی، آذین قارونی، هلیا سوهانی، فاطمه شاهسوند، نگار ارجمند، حدیثه پورهاشمی، شبنم‌عرب، عسل حیدری، دیانا فرزام نیا، دیبا فرزام نیا، هدیه آقایی، فاطمه آقایی، زهرا قاسمی و آرزو ایزدی بازیکنان ایران در این دوره از رقابتها هستند.
فرزاد هوشیدری ‌و اعظم سنایی سرمربی و مربی تیم ملی ایران هستند و اویس حسن زاده نیز بعنوان مدیر تیمهای ملی کاروان اعزامی را همراهی می‌کند.
ملی‌پوشان ایران در گام بعدی فردا پنج‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه به مصاف تیم چهارم گروه یک (در بازی پیش رو مشخص می‌شود) خواهند رفت و در صورت شکست این تیم راهی نیمه‌نهایی این دوره از مسابقات خواهند شد.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=41390

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.