• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

صعود آرمان مرادی به دیدار نیمه نهایی/حذف سه نماینده ایران

  • 19 اردیبهشت 1402 - 13:55
صعود آرمان مرادی به دیدار نیمه نهایی/حذف سه نماینده ایران

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت‌های موی تای قهرمان جهان که به میزبانی تایلند در شهر بانکوک و به مناسبت سی امین سال تأسیس فدراسیون بین المللی این ورزش مبارزه‌ای با حضور ورزشکارانی از ۱۰۲ کشور دنیا جریان دارد، امروز و در چهارمین روز این رقابت‌ها، ۴ موی تای کار ایرانی به روی رینگ رفتند که حاصل آن کسب یک پیروزی و سه شکست بود.
در دیدار یک چهارم پایانی وزن ۷۱- کیلوگرم، آرمان مرادی در مبارزه‌ای حساس با نتیجه ۲۷ بر ۳۰ «یحیی هاجیر» از فلسطین را شکست داد و ضمن راهیابی به دیدار نیمه نهایی، مدال برنز خود را مسجل کرد. وی پیش از این موفق به شکست موی تای کاری از تیرینیداد و توباگو شده بود. مرادی برای رسیدن به فینال فردا سه شنبه با «ایلان رشید» از فرانسه روبرو می‌شود.
در وزن ۶۰- کیلوگرم بزرگسالان نیز صدرا محمدی ۱۷ ساله که برای رسیدن به دیدار یک چهارم نهایی، حریفی از هنگ کنگ را پشت سر گذاشته بود، در این مرحله برابر «اسدالله ایمانگازالیف» روس به میدان رفت که به دلیل آسیب دیدگی از ادامه مسابقه انصراف داد و از گردونه مسابقات کنار رفت.
مبینا تجاسب در وزن ۴۸- کیلوگرم و ستایش نعمت الهی در وزن ۵۴- کیلوگرم، دو نماینده دیگر تیم ایران در مبارزات با قبول شکست برابر حریفان خود در دیدار یک چهارم پایانی، از دور رقابت‌ها حذف شدند.
فردا سه شنبه و در پنجمین روز این پیکارها نیز فاطمه ممانی در دیدار نیمه نهایی وزن ۵۱- کیلوگرم با «والریا خاواتسیک» روس و آرزو دوستیان در نیمه نهایی وزن ۷۵+ کیلوگرم با حریفی از ویتنام روبرو خواهند شد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=41704

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.