• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

سپاهان به فینال نرسید/ رقابت سنگ آهن و شاملی برای قهرمانی

  • 15 اردیبهشت 1402 - 19:00
سپاهان به فینال نرسید/ رقابت سنگ آهن و شاملی برای قهرمانی

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پایانی از هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه با مشخص شدن چهره چهار تیم راه یافته به مرحله فینال و رده بندی برگزار شد.
در پایان مسابقات امروز تیم‌های سنگ آهن بافق و شهید شاملی کازرون به دیدار نهایی راه یافتند و سپاهان قهرمان دوره قبل لیگ برتر هندبال بانوان هم باید در دیدار رده‌بندی با شهید چمران لارستان مصاف کند.
هفته پایانی این رقابت‌ها از ساعت ۱۱ امروز با برگزاری ۴ دیدار همزمان از هفته چهاردهم لیگ برتر آغاز شد که طی آن سنگ آهن بافق صدرنشین لیگ برتر با پیروزی ۲۵-۴۳ برابر غدیر ملایر ۲۴ امتیازی شد و با یک امتیاز بیشتر از شهید شاملی کازرون به‌عنوان صدرنشین راهی فینال شد.
شهید شاملی کازرون نیز که در رده دوم جدول بود با پیروزی امروز برابر شهرداری ماهان با نتیجه ۳۲-۳۷ با ۲۳ امتیاز به‌عنوان تیم دوم به فینال رسید.
اما سپاهان، قهرمان فصل گذشته لیگ، که به دلیل امتیاز بازی رودررو برابر شاملی در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار داشت، نتوانست راهی برای صعود به دیدار نهایی پیدا کند و با شکست غیرمنتظره برابر شهید چمران لارستان همراه این تیم به بازی رده‌بندی لیگ هجدهم رسید.
با پیروزی امروز شهید چمران لارستان برابر قهرمان فصل گذشته، دیدار این دو تیم در رده‌بندی بسیار تماشایی خواهد بود.
فولاد هرمزگان نیز با پیروزی امروز برابر شیشه قزوین ۱۲ امتیازی شد و به دلیل پیروزی شهید چمران لارستان برابر سپاهان، عنوانی بهتر از پنجمی نیافت هر چند که پیش از این شانس زیادی برای صعود این تیم به رده‌بندی وجود داشت.
نتایج کامل دیدارهای امروز به این شرح است:
شیشه قزوین ۲۰ – فولاد هرمزگان ۳۴سنگ آهن بافق ۴۳ – غدیر ملایر ۲۵شهرداری ماهان ۳۲ – شهید شاملی کازرون ۳۷شهید چمران لارستان ۳۰ – فولاد سپاهان اصفهان ۲۸
در نیمه دوم و پایین جدول هم فولاد هرمزگان که پیش از این شانس زیادی برای کسب عنوان چهارم و راهیابی به رده‌بندی داشت با پیروی شهید چمران لارستان برابر حریفش، جایگاهی بهتر از پنجمی با ۱۲ امتیاز پیدا نکرد. تیم‌های شیشه قزوین، غدیر ملایر و شهرداری ماهان نیز به ترتیب با ۱۰ و ۴ امتیاز از لیگ هجدهم خداحافظی کردند.
مسابقات نهایی و رده‌بندی لیگ هجدهم هندبال بانوان ۲۱ و ۲۳ اردیبهشت بصورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد.
با اعلام کمیته مسابقات فدراسیون هندبال به کلیه تیم‌های حاضر در لیگ هجدهم هندبال بانوان بجز شهرداری ماهان کرمان که در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان کشور حضور داشتند، یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها اضافه شده و در جدول رده بندی مسابقات محاسبه خواهد گردید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=41485

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.