• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

دلیل انتخاب کامرانی فر در فدراسیون جودو/ حضور در هانگژو قطعی شد

  • 27 فروردین 1402 - 13:54
دلیل انتخاب کامرانی فر در فدراسیون جودو/ حضور در هانگژو قطعی شد

آرش میراسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر برنامه‌های فدراسیون جودو را تشریح کرد و گفت: ۲۰ شهریورماه محرومیت چهار ساله جودو ایران به پایان خواهد رسید و بازی‌های آسیایی اولین میدان رسمی ما در سطح بین الملل می‌باشد. به همین دلیل خیلی برای جودو ایران اهمیت دارد که با تمام قوا در این رقابتها که مهرماه به میزبانی چین در هانگژو برگزار می‌شود، شرکت کنیم.
وی ادامه داد: در همین رابطه جلسات متعددی با مسئولان کمیته ملی المپیک داشتیم و برنامه‌های خود را نیز ارائه دادیم. در شرایط فعلی هم برنامه‌های تیم ملی به صورت هدفمند در حال پیگیری است. بعد از موفقیت در مرحله نخست لیگ قاره‌ای و صعود به دور دوم، تیم ملی تمرینات خود را از روز گذشته با ۳۰ جودوکار آغاز کرده است. البته فردا دوشنبه نیز اعضای کادر فنی در جلسه با مسئولان کمیته از سری نشست‌های تخصصی رشته‌های داوطلب شرکت در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کنند.
رئیس فدراسیون جودو در مورد عملکرد تیم ملی در مسابقات لیگ قاره‌ای روسیه گفت: در ترکیب تیم اعزامی ما شش نفر اولین سفر برون مرزی خود را تجربه می‌کردند، با این وجود انتظار من از جودوکاران بیشتر بود. البته از غیبت قاسم باغچقی لطمه خوردیم. جودوکاری که می‌توانست خیلی به تیم کمک کند ولی با عدم همکاری مسئولان ستاد نیروهای مسلح مجوز خروج دریافت نکرد. با این جودو موفق شدیم به مرحله دوم صعود کنیم که اواسط اردیبهشت ماه با ترکیبی از ورزشکاران جوان و با تجربه به مصاف رقبای خود می‌رویم.
میراسماعیلی در مورد انتخاب حسن کامرانی فر دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال به عنوان دبیر فدراسیون جودو گفت: قبل از هر چیز باید از کعبی زاده که واقعاً دلسوزانه در فدراسیون زحمت کشید تشکر کنم، با توجه به پایان دوره مأموریت ایشان، چند گزینه را برای سمت دبیری فدراسیون مد نظر داشتیم که در نهایت به نام شخصی رسیدیم که به سابقه فوتبالی اش بیشتر شهرت داد. ولی کامرانی فر یک جودوکار با سابقه قهرمانی در جام فجر است. وی شاگرد استاد عظیم احمدی از پیشکسوتان مشهد است که با توجه به توانمندی، سابقه علمی و اجرایی ایشان در ورزش و دوستی که با بنده داشت، پیشنهاد ما را قبول کرد در این سمت در کنار ما باشد.
رئیس فدراسیون جودو در پایان به آغاز اردوهای تیم‌های رده سنی پایه هم اشاره کرد و گفت: اواخر شهریورماه مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا را در پیش داریم که تمرینات تیم جوانان آغاز شده و اردوی تیم ملی نوجوانان نیز از ابتدای ما آینده آغاز می‌شود. ضمن اینکه مردادماه تیم جوانان با ترکیبی کامل به مسابقات بین المللی روسیه اعزام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=40659

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.