• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تعداد ورزشکاران زن در بازی‌های آسیایی افزایش یافت

  • 23 اردیبهشت 1402 - 19:15
تعداد ورزشکاران زن در بازی‌های آسیایی افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، مریم کاظمی‌پور در حاشیه مراسم اختتامیه هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر هندبال بانوان در جمع خبرنگاران گفت: امروز اتفاق خوبی در ستاد عالی افتاد و توانستیم از حضور زنان در بازی‌های آسیایی دفاع کنیم. تصمیمات خوبی گرفته شده که در روزهای آینده اعلام می‌شود.
معاون ورزش زنان وزارت ورزش ادامه داد: در مورد آنچه که فکر می‌کردیم برای زنان در بازی‌های آسیایی بود دفاع کردیم و آن هم دفاع عملکرد بچه‌ها بوده است. در بخش زنان علاوه بر بحث مدال آوری، توسعه و بر اساس عملکرد ماه‌ها و سالهای اخیر تصمیم گیری شد. جا دارد از وزارت ورزش و ریاست کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک تشکر کنیم که فرصت تعدد رشته‌ها و افزایش تعداد ورزشکاران را در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ فراهم کردند. امیدواریم با اعتمادی که جامعه و مدیران ورزشی به استعدادهای ورزشی کردیم حق مطلب ادا شود و بدون توجه به رنگ مدال، به کیفیت حضور فنی آنها توجه شود.
کاظمی پور افزود: البته که اولویت حضور فرهنگی با حجاب اسلامی در مسابقات است و پرچم هویت زن اسلامی را بالا خواهند برد بتوانیم نتایج خوبی را رقم بزنیم.
وی در پاسخ به این سوال که در رشته‌های تیمی چه تعداد تیمی اعزام می‌شود؟ گفت: در هر دو بخش ارتقا داشتیم که با گزارش فنی و رسمی کمیته ملی المپیک اعلام می‌شود. امروز شانس یکی دو رشته را بررسی و لحاظ کردیم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=41895

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.