• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

بیمه تعاون در ماراتن مدعیان قهرمان شد/ لیگ در خدمت تیم ملی باشد

  • 30 اردیبهشت 1402 - 13:54
بیمه تعاون در ماراتن مدعیان قهرمان شد/ لیگ در خدمت تیم ملی باشد

حسن روحانی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: سوپر لیگ سال ۱۴۰۱ فراز و نشیب زیادی داشت و در کل می‌توان گفت لیگ نسبتاً خوبی را شاهد بودیم. سه تیم بیمه تعاون، دانشگاه آزاد و پاس فراجا مدعی کسب عنوان قهرمانی بودند که تا روز آخر برای کسب عناوین برتر تلاش کردند و تیم‌های برتر در یک رقابت نزدیک و به نوعی میلیمتری معرفی شدند.
وی افزود: در کنار سطح فنی خوب لیگ باید به ایرادات پرتعداد آن نیز اشاره کرد. پخش زنده رقابت‌ها و برخی نا هماهنگی‌ها به کیفیت لیگ لطمه زد. ضمن تشکر از عوامل برگزاری این مسابقات که زحمات زیادی متحمل شدند، امیدوارم برای فصل جدید برنامه ریزی بهتری انجام شود تا کیفیت برگزاری بالا برود و حامیان مالی بیشتری جذب کاراته شوند. این یعنی افزایش تعداد تیم‌های با کیفیت و بالا رفتن سطح فنی مسابقات که پویایی بیشتر کاراته کشور را به دنبال خواهد داشت.
سرمربی تیم بیمه تعاون با اشاره به حضور در لیگ ۱۴۰۲ افزود: سعی ما این است که ترکیب تیم را برای فصل آینده حفظ کنیم. البته که تغییراتی خواهیم داشت و با نگاه به جوانان یک تیم با کیفیت را برای مسابقات آماده خواهیم کرد و ان شالله در فصل جدید هم تیمی در اندازه قهرمانی و دفاع از عنوانی کسب شده مهیای حضور در مسابقات خواهیم کرد.
روحانی در پاسخ به این سوال که آیا سوپر لیگ کاراته به لحاظ فنی می‌تواند به تیم ملی کمک کند یا خیر؟ پاسخ داد: با این نوع برنامه ریزی باید به این سوال پاسخ منفی بدهم. لیگ را می‌توان به عنوان یک دیدار تدارکاتی برای تیم ملی تلقی کرد و زمان‌هایی که اعضای تیم در اردو هستند، کاراته کاها در لیگ مبارزه کرده، در شرایط مسابقه قرار گرفته و کادر فنی تیم ملی ایرادات فنی را پیدا کرده و برای رفع آن برنامه ریزی کنند. باید مسیری را برویم تا لیگ در خدمت تیم ملی باشد نه آنکه باری به هر جهت فقط به دنبال برگزاری باشیم.
وی در پایان با اشاره به قضاوت داوران در این دوره از رقابت‌ها گفت: داوری‌ها خوب بود، نه اینکه تیم من قهرمان شده باشد، بالا و پایین داشت، شاید یک ضربه از دید من باید امتیاز می‌گرفت، ولی داوران چنین اعتقادی نداشتند. در مجموع مورد خاصی نداشت و خوب برگزار شد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=42213

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.