• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

بیمه تعاون، دانشگاه آزاد یا پاس/ کدام تیم قهرمان می شود؟

  • 28 اردیبهشت 1402 - 13:56
بیمه تعاون، دانشگاه آزاد یا پاس/ کدام تیم قهرمان می شود؟

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته سرانجام بعد از گذشت نزدیک به ۹۰ روز تصمیم به برگزاری هفته پایانی لیگ و روشن کردن تکلیف تیم‌های اول تا سوم گرفت. رقابتهایی که می‌بایست اسفندماه از ایستگاه پایانی عبور می‌کرد، ولی بنا به دلایلی متعدد منطقی و غیر منطقی به تعویق افتاد تا قهرمان لیگ ۱۴۰۱ در روزهای پایانی اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ معرفی شد.
در هفته پایانی این رقابت‌ها فردا جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه چهار دیدار برگزار خواهد شد که هر سه تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی به مصاف می‌روند تا تکلیف قهرمان در در مصاف رودروی مدعیان مشخص شد. ابتدا بیمه تعاون با هدایت حسن روحانی باید به مصاف پاس فراجا برود و در ادامه شاگردان علی کتیرایی در تیم پاس با دانشگاه آزاد پیکار خواهند کرد. احمد صافی سرمربی دانشگاه آزاد بدون شک روز سختی را پیش رو خواهد شد. این تیم که مدافع عنوان قهرمانی است و در شرایط فعلی با ۱۸ امتیاز خانه سوم جدول را بعد از بیمه تعاون ۲۴ امتیازی و پاس ۲۱ امتیازی در اختیار دارد، برای رسیدن به هشتمین قهرمانی باید هر دو بازی مهم امروز خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و امیدوار باشد تا پاسی‌ها بیمه تعاون را نیز شکست دهند.
در واقع روی کاغذ هر سه تیم شانس قهرمانی دارند، ولی حسن روحانی در اولین تجربه خود به عنوان سرمربی در سوپر لیگ کاراته با بیمه تعاون به دنبال جایگاه نخست است و بعید از با نفراتی چون گنج زاده، عسگری اباذری، نعمتی، دهقان زاده، خدابخشی، حیدری و… تیمی مانع رسیدن وی به جام قهرمانی شود.
پاسی‌ها نیز که در چند سال اخیر همیشه جز و مدعیان اصلی لیگ بوده اند، تا این جای کار شانس بالایی برای رسیدن به سکوی دوم دارند. اما بعید است تیمی که علیرضا کتیرایی را به عنوان سرمربی در رأس کادر فنی دارد و با تجربه‌هایی چون امیر مهدیزاده را در کنار نفراتی چون فداکار، شیرصفت، بهمنی، نعمتی و… در ترکیب دارد برای رسیده به جایگاهی نه تنها باید بیمه و دانشگاه را شکست دهدّ باید امیدوار به نتیجه نگرفتن بیمه برابر دانشگاه باشد که کار سختی است.
اما فردا همزمان با سوپر لیگ مردان، هفته پایانی سوپر لیگ بانوان نیز طبق برنامه ذیل در سالن کبکانیان برگزار و تکلیف تیم‌های قهرمان مشخص خواهد شد.
برنامه هفته ششم (پایانی) بانوان:دور اول هفته ششم _ دور هشتم مرحله برگشتدانشگاه آزاد اسلامی _ استراحتآکادمی میرعماد ساری _ هیئت کاراته بهارستانصنعت و معدن چادرملو_ هیئت کاراته مریوانآکادمی نریمان مازندران _ صنعت مس رفسنجانستارگان پایتخت _ دال کرمانشاهدور دوم هفته ششم _ دور نهم مرحله برگشتآکادمی میرعماد ساری _ استراحتصنعت و معدن چادرملو _ دانشگاه آزاد اسلامیآکادمی نریمان مازندران _ هیئت کاراته بهارستانستارگان پایتخت _ هیئت کاراته مریواندال کرمانشاه_ صنعت مس رفسنجان

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=42130

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.