• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

افزایش تعداد شهدای فلسطینی/تل‌آویو دست به دامن میانجی‌گران شد

  • 20 اردیبهشت 1402 - 19:04
افزایش تعداد شهدای فلسطینی/تل‌آویو دست به دامن میانجی‌گران شد

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین در غزه گزارش داد که تعداد شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه طی امروز به ۶ نفر رسیده است.
این شبکه گزارش داد که مجموع شهدای تجاوزات امروز رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و روز گذشته به ۲۱ نفر افزایش یافته است.
از سوی دیگر، حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد که واکنش اتاق مشترک نیروهای مقاومت، به صورت یکپارچه و هماهنگ و در چارچوب آمادگی‌های میدانی مشترک میان تمام گروه‌ها، انجام شد.
این در حالیست که منابع آگاه به الجزیره اعلام کردند که میانجی‌گران (مصر، قطر و سازمان ملل) در گفتگو با مسئولان حماس، پیام مقامات رژیم صهیونیستی را مبنی بر آمادگی آنها برای پایبندی به آتش بس منتقل کرده‌اند.
گروه‌های مقاومت نیز اعلام کرده‌اند که رژیم صهیونیستی آغازگر تجاوز بوده و باید مسئولیت آن را بپذیرد.
اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین عصر امروز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای جزئیاتی درباره عملیات امروز موشکی مقاومت ارائه کرد.
در این بیانیه آمده است: در واکنش به جنایت ترور جهاد غنام، خلیل البهتینی و طارق عزالدین رهبران گروهان‌های قدس، عملیات «انتقام آزادگان» را راه اندازی کردیم.
اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین تصریح کرد: در این عملیات صدها موشک به شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه و تل آویو شلیک کردیم.
در ادامه این بیانیه آمده است: بمباران خانه‌های غیرنظامیان و ترور دلاور مردان ما خط قرمز است و با قدرت تمام با آن مقابله خواهیم کرد. رژیم اشغالگر بابت این جنایت بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد.
منابع عبری اذعان کردند که در جریان حملات موشکی مقاومت فلسطین به سوی اراضی اشغالی، دست‌کم ۳۰۰ موشک به سوی این مناطق پرتاب شده است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=41789

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.